Bankalar neye göre çalışıyor?
Bankanın ve çalışanlarının sağlıklı çalışabilmesi nasıl olur?
Türkiye Cumhuriyeti Ziraat Bankası bankacılık alanında başarılı mı?
Bankaların genel kuralları ne?
*
Hani diğer bankalar değil de, Ziraat Bankası kamu bankası değil mi?
Kamu bankası ise çalışan personel insanlara nasıl davranıyor..
Yok özel ise, oda bir başka tartışmayı beraberinde getirir..
*
Adana Seyhan Şubesi’nde bir vatandaş bir işlemi için bankaya uğrar.
Müşteri temsilcisinin değiştiği kendine söylenir.
Kişide müşteriye danışılmadan böyle bir işlem yapıldığını sorduğu müşteri temsilcisine benimle değil yanına gelen bir bayana bu sizin müşteri temsilciniz der..
Kişide siz misiniz dediğinde, sert bir şekilde sıra al gel cevabı ile karşılaşır.
Olayın muhatabı fişi alır ve beklemeye devam eder.
Beklerken bir kişinin sıradan değil de aradan girer, sıra bekleyen kişi arkadaşa sıra sizde mi?
Vatandaşta hayır, ben tarım müşterisiyim der.
Vatandaş (Engelli) bekler sırası gelir ve müşteri temsilcisine bana sıra al dediniz ama, sırada olmayan birini aldığınız dediğinde sen benimle böyle konuşamazsın işlemini de yapmıyorum der.
Vatandaş buranın müdürü yok mu? dediğinde ise müdür beyin dışarda olduğu söylenir..
O yoksa yetkililer ve bölge başkanı yokmu dediğinde , orada bulunan güvenlik görevlisi benden de selam söyle der..
Şimdi, vatandaşa bir müşteri temsilcisi ben senin işini yapmıyorum diyebilir mi?
Bir güvenlik görevlisi bölge başkanına benden de selam söyle diyebilir mi?
Diyemez dediğinizi duyar gibiyim..
O zaman bu kişi ve kişiler bu gücü nasıl ve nerden alıyor..
*
Bunları kime ve nasıl şikayet edeceksiniz?
Sonuçtan nasıl haberiniz olacak?
Hani bu olay bölge başkanı Murat Kara’ya intikal etti, kısmen olay çözüldü..
Ya Karalara ulaşamayanlar ne olacak..
Kalın sağlıcakla, selam ve dua ile…